torsdag 11 mars 2010

Nu är det sagt

Igår berättade jag för Rachel att jag hade blivit erbjuden ett jobb i Sverige till sommaren.

Det var svårt att säga, och jag funderade länge på hur jag skulle säga det. Men det känns skönt att det är sagt nu, jättebra känns det. Men samtidigt så känns det som om jag alldeles strax ska åka härifrån, och det vill jag inte! Jag vill inte åka ifrån mina fina, ibland hemska, underbara små barn!

Nu har familjen i alla fall registrerat sig på aupairworld igen och har börjat leta efter en ny au pair. Men än har jag tid kvar, tre månader närmare bestämt. Och de tre månaderna ska jag göra jättebra!

2 kommentarer:

  1. Yes det ska vi :D Och hädanefter är ordet "hem" Det värsta svordom du kan tänka dig :O:P

    SvaraRadera
  2. Du kan ju alltid komma tillbaka och bli familjen Benbows aupair nån gång igen senare om du skulle sakna dom jättemycket och om dom vill ha dig tillbaka. ;)

    SvaraRadera