lördag 6 mars 2010

Nyheter





Varför kommer alla goda nyheter hemma när jag inte är där? Jag gillar ju saltlakrits jättemycket, och ahlgrens bilar också, och nu har det kommit salta ahlgrensbilar! Det måste ju vara den perfekta kombinationen! Hoppas bara att det inte är nån limited edition så de är slut när jag kommer hem till sommaren... Och ballerina kex med kladdkaka-smak, det låter ju jättekonstigt, men kanske är det supergott! Måste prova i alla fall! Doppas i mjölk ska de visst...

Nu är det en och en halv timme sedan jag skulle börja jobba, och huset är lika tomt och tyst som förut. Det känns inte som att jag kan hitta på nåt riktigt att göra heller, de kan ju komma hem när som helst. Så jag sitter bara här vid datorn...

2 kommentarer:

  1. du får väl se vad vi har skickat ner till dig :) lite blandad kompott me svenska grejer så där ha du nått å se fram i mot sandra å kompani lär väl komma till "en ko" om nån dag

    SvaraRadera
  2. Hej, vad konstigt att dom inte kom hem...och inte ens skickade ett sms ellet nåt :O Fast du fick ju lite mer ledig tid än väntat då även om du inte kunde hitta på nåt. :)

    SvaraRadera