söndag 7 mars 2010

Sköna söndag

Har haft en lugn och skön söndag. Lekte lite med barnen på förmiddagen och gjorde lite ny trolldeg till dem. Mitt på dan gick jag in till stan och träffade Natalia! Vi fikade på Starbucks, jag åt en grillad macka och drack hasselnötschoklad, som jag för övrigt inte rekommenderar, den var alldeles för söt och smakade konstgjort. Sen shoppade vi! Jag gick på stan för att köpa en present till Anette som snart fyller 20, men det blev flest saker till mig ändå :) Jag köpte en kortärmad ljusgrå kofta, ett par söta prickiga trosor, steps och nya leggings. Och så en present till Anette så klart, men den är hemlig ett tag till!

Jag utanför provrummen på en affär medan Natalia provar en fin randig tunika. Hon verkar vara galen i randigt, nästan allt hon tittade på och provade var randigt :) Medan jag väntade på att hon skulle visa hur tunikan passade, roade jag mig med att ta kort. Sen kom jag på att man kanske inte ska fotografera så mycket utanför provrummen, det kan ju verka lite misstänksamt...

Kom hem sent på eftermiddagen och åt god söndagsmiddag med kyckling, grönsaker och rostad potatis, badade och la barnen. Åt sen äppelpaj med vaniljsås och började läsa en ny bok som jag lånat av Steve.

Det var min söndag, vad har du gjort idag?

1 kommentar: