torsdag 24 november 2011

Torsdag morgon

Daniel och jag har haft en helmysig morgon! Vi har busat i min säng och lekt tittut tills han kiknade av skratt :) Finns det något som gör en på bättre humör än bebisskratt? Jag tog också en morgonpromenad med barnvagnen till Safeway och storhandlade, köpte 1 dl grädde, ett äpple och en citron :) Senare idag tänkte jag försöka testa att göra breadpudding!

Nu ligger Daniel och sover. Han tar fortfarande långa naps under dagen, så jag har både hunnit med att ta en lång dusch, tvättat och vikt kläder och städat badrummet. Jag brukar alltid försöka göra lite housework först, för då är det så mycket skönare att efteråt sätta sig ner med datorn en stund, läsa en bok eller vad jag nu känner för. Det känns liksom som att jag har förtjänat att ta det lugnt en stund nu :)

Om några minuter borde Daniel vakna, då är det lunchdags och sedan ska vi åka till akvariumet och titta på fiskar, delfiner och valar. Om vi har tur kan vi få se den gigantiska bläckfisken idag!

Jag känner mig så lyckligt lottad som har det här jobbet, tänk vad mycket roligt vi gör varje dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar