torsdag 14 juni 2012

En simtur i solnedgången

Hur härlig låter inte den rubriken? Precis som om jag var på semester :) Men det var just vad vi gjorde ikväll, jag och mina Wednesday-walk girls. Fast den här veckan blev det ingen promenad, utan istället en simtur. Vi åkte ner till den uppvärmda utomhuspoolen vid Kits Beach och simmade i solnedgången. Det var så fint! Den poolen är för övrigt Kanadas längsta pool med sina 137.5 meter! Jag och Anette simmade tio längder, sedan stängde de :) Men vi skulle lätt ha kunnat fortsatt, det var så relaxing att simma där bredvid varandra, småprata lite och titta på den otroligt vackra utsikten! Efteråt gick vi till Death by Chocolate, ett kafé som bara serverar choklad; massor av chokladtårtor, cupcakes, cookies och flera olika sorters varm choklad, perfekt att värma sig med efter simmningen. Det var Stines sista kväll med tjejerna... :/ Tiden går alltför fort nu.

1 kommentar:

  1. Alltså det här var det mest avundsjuksskapande inlägg jag kan tänka mig just nu! Aaah! KOM HIT! (och ta gärna med dig den härliga poolen, chokladkaféet och solnedgången...)

    SvaraRadera