tisdag 19 juni 2012

Jeg er tildelt boligen!


Idag när jag loggade in på min danska 'söka bostad-hemsida', hade jag fått ett nytt meddelande. Och inte vilket meddelande som helst utan ett meddelande om att jag fått lägenheten jag sökt! Jag är så glad nu! :D I och för sig ligger den 45 minuter från Köpenhamn, men jag tror ändå att den blir helt super! Jag får bara se till att bli duktig på att plugga på tåget, så kan jag kanske vara färdig med allt när jag är hemma :) De kommande åren kommer bli så roliga! Jag ser verkligen fram emot att flytta till Danmark!

5 kommentarer:

  1. Et stort tillykke med boligen :) Glæder mig allerede til vores tider sammen i KBH ;)

    SvaraRadera
  2. Grattis till första egna bostaden!

    D

    SvaraRadera
  3. Grattis, men synd att lägenheten ligger så långt ifrån oss! fof

    SvaraRadera
  4. GRATTTIS YLVA! Det kommer bli kanon:D

    SvaraRadera