onsdag 20 juni 2012

En tisdag med Margot

Igår tog vi med våra småpojkar till Hillcrest och badade. De små hade så kul i vattnet, hoppade från kanten, åkte omkring i strömmen, skvätte vatten och hällde vatten på våra huvuden. Det var nog sista besöket på Hillcrest för mig... 
 När jag var liten hade vi typ alltid med pastasallad som lunch om vi åkte och badade, så idag fortsatte jag den traditionen och gjorde en sallad som vi åt i bad-pausen :) Mumsigt!
 Efter lite lek hemma och middag åkte jag tillbaka mot Vancouver för en kväll med Margot. Så här var utsikten från bussfönstret. Så soligt här i Steveston och så ett gigantiskt grått moln över Vancouver!
 Vi spelade biljard i downtown. Jag vann! Fast det var bara för att Margot satt den svarta bollen för tidigt... Så jag är inte riktigt lika nöjd över vinsten som om jag hade vunnit fair and square.
Efter franska crepes på ett café, promenerade vi över granville bridge för sista gången. Utsikten över false creek på natten slutar aldrig att förundra mig, det är så vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar