måndag 11 juni 2012

Kvällsshopping

Ikväll har jag varit i Metrotown för sista gången. Det är nog ett av de bästa köpcentrum jag besökt, så stort att man upptäcker nya butiker varje gång! Det är så mycket jag behöver köpa innan jag kommer hem, ännu en resväska, skor, kläder och massa outdoor-grejer. Idag köpte jag camping-saker på Atmosphere och så en klänning från American Eagle. Några av mina favoritbutiker i Kanada. Lite trist är det allt att det var sista gången, fast tråkigare är att det var sista måndagskvällen med Stine. Nästa måndag är hon i Danmark... De sista veckorna kommer inte riktigt bli lika roliga utan min vän här :/

5 kommentarer:

  1. Men, du har många vänner i Sverige också! Snart bara tre veckor kvar!
    D

    SvaraRadera
  2. du skal nok se at alt kommer til at gå helt fint, og at du bare vil være sammen med nogle andre istedet<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, men jag vill ju helst vara med dig <3

      Radera
  3. A thousand miles can't keep good friends apart!

    SvaraRadera