lördag 19 december 2009

Borta bra men hemma bäst!

Kom hem till lägenheten halv tolv igårkväll, efter en lång resdag. Det var så roligt att kliva av flyget på Frösön och gå över snön och se hela familjen stå inne på flygplatsen och vinka! Jättebra känns det att vara hemma!! Tyvärr var våra väskor försvunna, men det gjorde inget alls, var så glad ändå! Idag har jag bara varit med min familj; gått på stan, fikat, kollat på det nya torget, lagat mat och ätit gott! Det blir nog inte så många uppdateringar i bloggen den närmsta tiden, vill passa på att njuta av den korta tiden jag har här i Sverige!

God jul allihopa!

2 kommentarer:

  1. Hej, jag som var orolig att ni inte skulle kunna komma hem eftersom jag hort det var problem pa Heathrow med snokaos men vad roligt for dig att antligen fa traffa din familj igen. Har i Hereford har den forsta snon kommit idag (ni missade den precis). Hoppas ni far tillbaka era vaskor innan julafton sa att du kan ge bort alla de fina julklapparna. :)
    Kramar

    SvaraRadera