torsdag 3 december 2009

Finfrämmande i Hereford

I tisdagskväll kom Sandras pappa och lillasyster Jessica hit, efter några dagar i London. Så i förmiddags när jag var färdig med städningen, som stod på schemat idag, gick jag in till stan för att träffa dem! Jag, Sandra, Janne och Jessica åt lunch på en lyxig pizzarestaurang, jag tog en god pizza med ruccola, parmesanost och oliver! De berättade om sina dagar i London, verkar som de hade haft skoj!
Efter lunchen (tack för den goda maten Janne!) var det dags för lite shopping! Jessica ville prova affärerna i Hereford också, fast hon bara hade fyra pund kvar efter shoppingen i London... Men gillar man att shoppa, så kan man hitta en hel del för fyra pund, och det gjorde hon också! På bilden försöker hon övertyga Janne om att köpa en lila glansig koftjacka till henne, och hon lyckades till slut :)
Jag hoppas era dagar i Hereford blir roliga, Jessica och Janne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar