tisdag 1 december 2009

Tisdagsmorgon.

En tisdagsmorgon precis som alla andra. Vaknade av att Charlie skrek och skrek, somnade om igen. Vaknade av skrik, somnade om och vaknade till slut klockan sju av vackarklockan. Gick upp och duschade, varmvattnet tog slut efter tva minuter... Gick in pa mitt rum och tog pa mig klader och baddade sangen. Gick ner och borjade jobba, at en clementin medan barnen at frukost. Tog pa (tvingade pa) Harry och Charlie skor och jackor, gick ut till bilen. Spande fast smabarnen och fragade Aiden om han hade laxor och lunch med sig, det hade han idag :) Korde till skolan i snigelfart, mycket trafik som vanligt. Hejda och puss pa kinden Aiden. Korde till dagis, dar nagra minuter for sent, fast det gillar froknarna. Charlie hade somnat i bilen och Harry hade kissat pa sig. Halla Harry i ena handen, bara Charlie, blojvaskan, saftflaskor och ombyte i den andra handen. Hejda barnen. Aka hem. Stada undan frukosten. Gora frukost till mig sjalv, idag blev det yoghurt med musli, en rostad macka med farskost, skinka och gurka och en kopp te.

Idag en helt vanlig tisdagsmorgon, utom pa ett satt. Det ar forsta december! Det ar nog den manaden man ar gladast over nar den borjar tror jag, tank bara att det ar december nu! :) Jag gillar december!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar