tisdag 8 december 2009

Morgondusch


Idag började jag jobba halv nio, så jag hade ställt väckarklockan på halv åtta för att ha tid att duscha, bädda sängen och fixa mig innan jag började.


Jag vaknade först halv sex och trodde jag försovit mig så jag inte skulle hinna duscha, men kollade på klockan och somnade om igen. Jag drömde en mardröm om ett monster som förstörde alla duschar. Vaknade en kvart senare igen, kollade på klockan och somnade om. Så fortsatte jag ända tills väckarklockan ringde nån timme senare. Jag gick upp och gick in till badrummet, jag var helt säker på att duschen var trasig, men tänkte ändå kolla för säkerhets skull. Och tro det eller ej, men duschen fungerade!!


Jag var helt duschfixerad den här morgonen, fråga mig inte varför. Jag kunde bara inte sluta tänka, drömma och oroa mig för min morgondusch!

1 kommentar:

  1. hahaha sitter å skrattar så hela ja guppar el va man ska säga! :))

    SvaraRadera