torsdag 10 december 2009

Två timmar ledigt

Har skjutsat barnen till dagis och skola nu och har några timmar ledigt. Ska jag använda den tiden till att städa mitt rum och skura golvet på nedervåningen eller gå in till stan och julklappsshoppa? Antagligen blir det det översta, tråkigt men nödvändigt :(

Eftersom de små bara går på dagis på förmiddagen hinner jag nästan aldrig göra något under tiden jag ledig, men efter jul blir det ändring på det, för då ska barnen gå två heldagar på dagis varje vecka istället för tre förmiddagar som nu. Det blir nog bra, jag hinner göra nåt under dagen de dagar de går på dagis och när barnen är lediga har vi tid att gå på utflykt eller hitta på nåt kul tillsammans!

Om jag skyndar mig jättemycket att städa nu, då hinner jag kanske in till stan en snabbis! Så nu ska jag sätta igång!

God förmiddag alla bloggläsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar