torsdag 17 december 2009

Imorgon vid den här tiden...

... sitter jag på flyget mot Östersund, och kollar ut över fina snöiga Sverige! Idag har tiden gått jättelångsamt, jag har bara väntat på att dagen ska ta slut, men just därför blev det en jättelång dag! Nu har jag städat mitt rum (är lite stolt över mig själv, har till och med dammtorkat! Fast jag hoppas att de inte tittar i min garderob eller byrå, för där är det fullt med grejer nu!), packat ner alla julklappar och gjort matsäck till imorgon, så nu ska jag bara ta en snabb dusch och sen gå och lägga mig! Fast jag sitter nog uppe med datorn en stund sen, är inte särskilt trött. Men ju snabbare jag somnar desto snabbare är det dags att åka hem! Har beställt en taxi till klockan fem, bussen mot Heathrow går kvart i sex.

Det här är nog sista blogginlägget för i år i England, nästa gång ni hör av mig är jag hemma hos min familj!!

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen, hoppas du och Sandra far en trevlig resa hem. Jag kunde inte ha varit mer avundsjuk pa er att ni far aka hem redan, fast a andra sidan har jag ju tre till dagar pa mig att julklappsshoppa har i Hereford. :P
    Vi ses igen i Januari. Ha en superduper God Jul!

    SvaraRadera
  2. låter bra de!! när du kommer ska va ha de juligt slå in julklappar, dricka glögg, osv hoppas tiden går fort så den blir 22:00 svensk tid snart :)

    SvaraRadera