söndag 24 januari 2010

Avatar


Idag åkte jag, Sandra, Veronica och Anette till Worcester och shoppade, åt lunch och gick på bio. Vi såg Avatar i 3D, helt okej film, men jag skulle inte vilja se den igen. Har hört så mycket om den och förväntade mig att den skulle vara jättejättebra, så jag blev lite besviken. Blåa människor som klättrade i träd och var ovänner med människorna... Fast det var roligt att den var i 3D! Efter bion åkte vi hem och hämtade kläder, sen åkte vi och spelade badminton med The Network! Det var roligt, fast jag var sämst! :)

2 kommentarer:

  1. haha själva handligen är ju precis som alla andra amerikanska filmer men det som är så häftigt är ju hur filmen är gjord.. det är ju det som är hela grejen :P

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du var duktig på badminton Ylva! Tänk på mig då! Jag spelar badminton varje söndag och inte är jag bättre än dig för det! :( Jag tycker i alla fall att det är roligt och det är bara det som räknas!

    SvaraRadera