fredag 15 januari 2010

En ny au pair i Hereford!

Imorgon kommer det hit en ny au pair till Hereford, Anette heter hon och kommer från Sundsvall. Det ska bli kul att träffa henne! Hon har mejlat med mig lite, och jag har berättat för Rachel om henne. Hennes familj har alldeles precis flyttat hit, och de bor jättenära mig och Veronica!

Idag när Rachel skulle hämta barnen på dagis träffade hon en ny mamma och pappa som också skulle hämta sina barn, så hon började prata med dem lite. Efter en stund sa hon "Är det till er den nya svenska au pairen ska?" Hon hade märkt att de bodde nära eftersom de gått till dagiset och la ihop två och två. De blev chockade och trodde nog först att hon var nån mystisk förföljare som hade skuggat dem, för visst var de Anettes familj! Det var lite roligt tyckte jag :)

2 kommentarer:

  1. Wiho! Vad roligt! :) Välkommen Anette! Men att alla svenska au pairer utom jag ska bo på er sida av floden, det tycker jag är lite orättvist faktistkt!

    SvaraRadera
  2. Hejsan Svejsan :D

    Nu är jag här och jag funderar på om vi skulle kunna träffas någon gång i veckan om du/ni hinner :)

    Ni får gärna adda mig på MSN eller Facebook
    estetnettan@hotmail.com Jag heter Anette Nyberg och jag är den enda 19åringen som bor i Sundsvall så det ska nog inte vara alltför svårt att hitta mig där :P

    Vi ses väl ganska snart hoppas jag. Ha det bra :)// Anette

    SvaraRadera