fredag 15 januari 2010

Barnvakt

Ikväll är jag barnvakt, för Rachel och Steve är borta på middag. Småbarnen var så snälla och söta idag när jag badade, borstade tänderna, tog på pyjamas och la dem, som små änglar! Ibland är de hur jobbiga som helst, får raseriutbrott, skriker, kastar saker omkring sig och gnäller över allt, men sen är de så här söta och gosiga och helt plötsligt glömmer man de där dåliga sakerna som hänt och tänker att sötare barn än såhär, det får man leta efter!

Efter att de små var i säng plockade jag ihop på nedervåningen lite, sen spelade jag och Aiden Trivial Pursuit, the Disney Edition. Det var roligt! Han vann, jag är sämst på disneyfilmer :) Efter att vi suttit på min säng och spelat spel gick vi ner till vardagsrummet och kollade på en film, 101 Dalmatiner.

Nu är Aiden i säng sedan länge och jag sitter och kollar runt på lite bloggar och äter godis. Ganska skönt jobb jag har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar