onsdag 13 januari 2010

Shopping at Tesco

Igår när Rachel kom hem från jobbet frågade hon mig om jag kunde vara barnvakt i nån timme på kvällen för hon var tvungen att åka och handla. Men jag tyckte hon såg så trött ut så jag frågade om inte jag kunde åka och handla istället, och det tyckte hon var en bra idé! Jag med, jag tycker det är roligt att handla :) Och så sa hon att jag fick köpa mat till mig om jag hittade nåt jag ville ha, och det gjorde jag. Jag köpte fullkornsbagels med frön på, salami och bäst av allt, Havrefras! Mina favoritflingor, jag visste inte att de fanns här, så jag blev jätteglad när jag hittade dem!

Så idag blev det god frukost och så gjorde jag en jättegod lunchmacka, en gott bröd med hummus, salami, sallad och tomat på, mumsigt!

Jag hoppas jag får handla fler gånger! :)

1 kommentar: