lördag 23 januari 2010

Lördagsnöje

Igår åkte Rachel bort på läger med Royal Air Force, hon blir borta i femton dagar, så under den tiden blir det mycket jobb för mig... Som tur är kommer Rachels mamma hit och hjälper till under några dagar, det ska bli roligt att träffa henne!

Idag jobbar Steve ett långt pass på ambulansen, så jag får jobba fast det är lördag... Men det blir nog en rolig lördag ända, Aiden är hos sin pappa den här helgen och när bara jag är hemma brukar småbarnen vara snälla :)
Hittills idag har vi varit ute och lekt, Charlie tog med sina "babies" på promenad och jag och Harry körde med småbilar.
Det verkar som att det kommer bli en fin dag idag!

När vi kom in efter promenaden hade posten kommit, och det var ett tjockt kuvert till mig! Det var ett brev från mamma och pappa, med ett möster på fina benvärmare, garn och stickor i! Tack snälla ni! Nu ser jag verkligen fram emot kvällen när barnen lagt sig så jag kan börja sticka på mina benvärmare!

Nu sitter vi i vardagsrummet, Harry kollar på 101 Dalmatiner (fast han kallar filmen Doggies!), Charlie leker med ett dockhus och jag bloggar. Nu ska jag gå och fixa mellis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar