måndag 18 januari 2010

Vagnen säger allt

Imorse när jag lämnade på dagis såg jag en ny tjej som lämnade två flickor på dagiset, jag funderade på om hon var Anette men var inte säker. Men sen hörde jag att hon kallde barnen för Connie och Millie, och så blev jag lite säkrare. När hon gick ut ifrån dagiset gick hon mot en stor vagn som man kan sätta efter cykeln, och då blev jag säker på att det var Anette! Rachel hade berättat för mig att Anettes familj hade en sån vagn :) Så jag gick fram och sa hej, och följde med henne hem en liten stund! Trevligt, trevligt!

Nu väntar jag bara på att Sandra ska komma hit, sen ska vi gå och hälsa på henne igen, och kanske ta med henne in till stan! Vad roligt det känns att vi blir fyra tjejer i vårt lilla gäng nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar