måndag 12 september 2011

Cykeltur i solnedgången

Efter middagen idag tog vi en cykeltur till Queen Elizabeth Park, en park i närheten. Det var en ljum kväll och solen höll precis så att gå ner, ett härligt sätt av avsluta dagen!
Daniel åker i en cykelkärra. Jag vet inte om han gillar det eller inte, men kan klagade inte i alla fall :) Idag var det Harold som drog kärran, men imorgon tänkte jag prova att ta en cykeltur med Daniel!
 Det var fullmåne ikväll! Har ni det i Sverige också?
Parken är Vancouvers högsta punkt med sina 167 meter över havet. Fin utsikt över staden och bergen!

2 kommentarer:

  1. Cykelturen såg trevlig ut. Även jag valde cykeln i morse. Olyckligtvis var nederbörden anmärkningsvärt riklig.
    Fullmånen har synts till men dock inga filminspelningar. Ett nytt köksgolv kan emellertid rapporteras. Även en avi från posten dök upp i går. I kväll planeras en tur till Forum.
    D

    SvaraRadera
  2. Alltså, när jag tittar på dina bilder förstår jag inte att det faktiskt är DU som har tagit dem! Jag kom på mig själv med att tänka "vilken fin bakgrundsbild det var på det här fotot"... som om du vore inklistrad :) Den bilden blir förövrigt min nya screensaver ett tag nu! Så kanske jag fattar att det är på riktigt till slut! :) Ha det bäst! (fast det behöver jag nog inte säga åt dig!)

    SvaraRadera