söndag 11 september 2011

På hög höjd med Margot

Idag följde jag med Margot och hennes familj till en park. I parken tittade vi på träd, blommor, grönsaker och frukter. Och sen var det dags för en promenad bland trädtopparna!
 Margot alldeles vid ingången till höghöjds-banan. Det ser ju inte så farligt ut, tänkte jag. Men där hade jag fel! Efter den första bron gick vi allt högre upp, och snart var vi 30 meter ovanför marken, på en liten och väldigt vinglig bro! Det var läskigt och jag var helt säker på att vi skulle tippa, men jag känner mig stolt över att jag klarade det!
Jag och Margot högt uppe bland träden!

2 kommentarer:

  1. Således har du alltmer riktat in dig mot höjder.
    Nästa sommar kan vi kanske få fresta med en toppbestigning av Midsommarfjället...
    D

    SvaraRadera
  2. Hej fina Ylva! Vad härligt du verkar ha det! Och vad bra familjen verkar vara! Njut och ha superkul :-) Kramar/ Systeryster E

    SvaraRadera