fredag 9 september 2011

En tur till biblioteket

Igår tog Daniel och jag en promenad till biblioteket, och jag lånade en hel hög med böcker. Jag hade med tre böcker från Sverige, men alla är redan utlästa, så nu var det dags att fylla på bokförrådet. Det är så härligt att  sitta och läsa i solen när Daniel sover! Jag undrar om man kan ha ett bättre jobb än att vara au pair? Även om jag lånade flera böcker, så började jag faktiskt läsa den enda boken som jag inte lånade. Water for Elephants, en bok som jag lånade av Tashia. Är det nån som vet om det är en bra bok?

3 kommentarer:

  1. visst var de den du ville se på bio?

    SvaraRadera
  2. har sett filmen, och den hade en bra storry! Kram syster mia

    SvaraRadera
  3. Föreslår boken Three Lucky Swedes som utspelar sig rätt nära Vancouver. Men det visste du väl redan.

    Verkar vara en toppenstad so far.

    D

    SvaraRadera