onsdag 30 maj 2012

En dag i Vancouver

Idag har vi lekt och busat hela dagen! Daniel somnar nog gott ikvæll efter att ha varit i full gång hela dagen! Efter morgonbestyr hemma tog vi bussen in mot Vancouver før en playdate. Det kændes så bra att vara tillbaka i Vancouver igen, Steveston kommer nog inte riktigt hinna kænnas som hemma før mig hær i Kanada.
 Vi børjade dagen med ett besøk på en lekpark. Supersnabba rutchkanor åkte vi, extra bra gick det om vi hællde vatten i dem och hade regnbyxorna på!
 Dans i køket
 Vi bakade smarriga cupcakes
Søta barn!

3 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt!
    Jag har funderat på en sak. Vilken är drivkraften som får dig att vilja leka med barn? Jag tappar så lätt min motivation att leka nu för tiden, men när jag väl leker tycker jag ju det är bland det bästa som finns. Är det viljan att lära, som är din starkaste drivkraft?

    SvaraRadera
  2. Måtte de här barnen få lika trevliga och engagerade au pairs i fortsättningen också! fof

    SvaraRadera
  3. Måtte de här barnen få lika engagerade och trevliga au pairs även i fortsättningen! fof

    SvaraRadera