fredag 25 maj 2012

Det här inlägget behöver kommentarer!




5 kommentarer:

  1. så sant, så sant :-) /syster mia

    SvaraRadera
  2. do so! travel the world1 :)

    k

    SvaraRadera
  3. Det er så sandt som det er sagt. Har man lyst til at rejse, skal man gøre det. Hjertet leder vejen og uanset hvor man ender skal det nok blive godt. Man bliver så mange oplevelser og erfaringer rigere af at rejse rundt op leve forskellige kulturer og lande. God rejse gennem livet :)

    SvaraRadera
  4. Så klart resor är lärorika, roliga och utvecklande. På många sätt. "Han kom aldrig dit han skulle, men på vägen fick han en vän", "det är vägen, inte målet, som gör resan värd".
    Själv berikas jag av resor på tre sätt: Jag ser fram mot dem, jag upplever dem, jag tänker tillbaka på dem.
    D

    SvaraRadera
  5. Jag undrar vad som är det bästa med att resa? Man kan ju resa av så många olika anledningar och syften. För att koppla av och tänka på annat, för att umgås intensivare med en kär vän, för att uppleva en ny kultur, för att se på riktigt det man tidigare bara läst om, för att känna friheten att kunna göra vad man känner för, för att älska att komma hem igen... Jag tycker att det är fantastiskt att resa! Vart ska vi åka?

    SvaraRadera