onsdag 2 maj 2012

Wednesday Walk

Veckans wednesday walk gick kring False Creek. Fin utsikt och faktiskt rätt så bra väder, det är annars vanligare med regn på våra promenader. Min kamera gick sönder igår, så närmsta tiden kommer nog inte så många bilder upp... Som tur var så råkade jag få med mig Stines kamera idag, så här kommer en hel massa bilder från kvällspromenaden!
Med mina danske piger
 Stine är modig, själv är jag höjdrädd och tar kort :)
 Blommande träd runt hela viken
Vi hittade en liten ö, som jag konstigt nog aldrig sett förut. Men den var fin :)
Sience World i skymningen

1 kommentar:

  1. Inga blommande träd här än, men i rabatten bredvid ingången blommar blå scillor och pärlhyacinter, tulpanlökarna har stora knoppar, för att inte tala om häggarna och syrenbuskarna! Så visst är våren och sommaren på väg. När vår lilla vårflicka också kommer med sitt soliga leende, då äntligen är vi nöjda! kramar från fof

    SvaraRadera