måndag 14 maj 2012

Jag tycker om playdates!

Idag var nog den varmaste dagen hittills i år! Det var en bra dag; så solig, så rolig!

Playdate med Stine och hennes barn stod på schemaat idag. Vi gick först till lekparken, där vi råkade översvämma vattenleksdelen :) Kranen med vatten gick liksom inte stänga av, så det bara rann mer och mer, till slut var det nästan som en liten pool där! Roligt att plaska i tyckte barnen, och jag :) Fast vi var lite oroliga att vattnet skulle fortsätta rinna hela dagen. Kanske var någon av de andra vuxna i parken en rörmokare, hoppades C när vi gick därifrån. Det hoppas nog jag också. 
 Splash!
Efter lek i på lekplatsen gick vi hem till Stine, åt lunch i solen på verandan och lekte sedan på deras baksida. Jag tycker om soliga dagar, och jag tycker om playdates! 

2 kommentarer:

  1. Idag tisdag kom de första gröna björklöven i Östersund! Visserligen mycket små och bara på björkar i särskilt gynnsamma lägen, men ändå.

    Ser att Vancouver ligger något före där. Men, vår sommar är helt orörd, vi har allt kvar!

    D

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag skulle jätte gärna vilja veta hur du blev au pair. Om du sökte via au pair byrå eller hittade på egen hand, i så fall vilken byrå/ hur?

    Svara till min mail snälla!
    MVH Emma
    Emma.Mellquist@hotmail.se

    SvaraRadera