tisdag 22 maj 2012

Home again

Är nu hemma igen efter mitt och Stines ökenäventyr. Även om det bara var åtta timmar med buss härifrån, och vi fortfarande var i samma provins av Kanada, såg det ut som ett helt annat land! Vi gjorde en hel del, men bland det bästa var nog när vi myste vid lägerelden på kvällen och simmade i sjön, eller kanske när vi körde go-kart, eller så var det kanske när vi såg en björn :) Det finns så många höjdpunkter att välja mellan! Fast om jag bara får välja en sak var det bästa nog egentligen att bara njuta av solen och värmen. Eller... 

Idag gick jag och Daniel till lekparken, som vanligt ville han rida på mina axlar och leka cowboy. Men det blev en väldigt kort ridtur för honom idag, så fort jag lyfte upp honom märkte jag att mina axlar gjorde ont. Träningsvärk efter (den otroligt tunga!) ryggsäcken jag burit på i helgen :) Kanske, kanske går jag med på att jag inte är världens starkaste. Kanske.


1 kommentar:

  1. Welcome home again! Skönt att allt gått bra!
    Du får nog skriva en bok om alla dina äventyr!
    Den skulle nog bli mycket intressant. Tur du har dina bilder om du inte har fört dagbok om livet over there.
    Kramar från fof

    SvaraRadera