onsdag 2 maj 2012

Flyget bokat...

Idag har jag exakt 60 dagar kvar i Kanada. Jag kan inte förstå vad som har hänt med det här året. Det har for sure varit det snabbaste året hittills! På ett sätt känns det som att jag kom hit för bara ett par månader sedan, men på ett annat sätt känns det som att jag alltid varit här. Att tänka på att jag snart åker hem ger mig nästan ångest, jag vill inte lämna Vancouver, mina vänner, min fina värdfamilj och absolut inte min Daniel! Samtidigt så ser jag ju såklart fram emot att träffa alla där hemma igen också, och flytten till Danmark i höst med alla nya äventyr den innebär!

Jag har länge skjutit upp att boka flyg, just eftersom jag inte har velat veta det där slutgiltiga datumet. Jag har inte velat veta exakt hur länge jag har kvar här, eftersom jag inte vill lämna det jag har här... Men att boka hemresan är inte något man kan skjuta upp hur länge som helst, till slut var jag ju tvungen att ta tag i det, så igår blev alla flyg till slut bokade... Den andra juli kliver jag på flyget hem igen, men kommer inte till Östersund förrän den fjärde. Tidsskillnad och långa väntetider mellan flygen gillas inte :(

Nu ska jag se till att göra de sista sextio dagarna här så bra som det bara går!

1 kommentar:

  1. Visst är vi glada över att du trivs så bra, men vi vill nog gärna också höra att du längtar hem ibland! Lilla Ylli, vårt hjärtegryn! Vi längtar tills vi ses! Kramar från fof

    SvaraRadera