lördag 28 januari 2012

Härliga helgmorgon

Godmorgon! Vaknade för en halvtimme sedan men sitter fortfarande i sängen och myser. Hur härligt är det inte med helgmorgonar när man faktiskt inte har något brådska upp? När jag drog upp mina gardiner tittade en vit trädgård tillbaka på mig, det har snöat igen! Blir alltid lika glad över snön!

I köket hör jag lille D leka md kastrullock :) Nu ska jag gå och säga god morgon, göra en kopp te och lite frukost, sedan ska jag skypa med fina syster yster! 

1 kommentar:

  1. Jag älskar att kolla in på din blogg och se att världen förändras för varje dag, det händer så mycket och alltid finns det något att uppmärksamma! Så är det ju alltid, men det är inte varje dag så lätt att se hur man påverkar! Du är så duktig! Kan vi skypa nåt snart? Jag kan, typ när som helst!!!

    SvaraRadera