onsdag 25 januari 2012

Tisdag

En helt vanlig tisdag. Inte en dålig dag, men inte heller superbra, bara en helt vanlig dag.
 Morgonen spenderades plaskandes i diskhon. D har en hummer som kan simma, så vi lekte med den en stund. Sen hällde jag  lite diskmedel i vattnet och tog fram ett par vispar, oj vad mycket bubblor vi kunde göra! :) Daniel hade superkul, men det blev ganska blött... Både jag och D fick byta kläder efteråt :)
 Här vispar vi för fullt :)

Efter vår music-class, en sväng till lekparken, lunch, nap, städning av kök, kakbak och mera lek slutade jag för dagen. Var helt slut idag, vet inte varför jag var så trött, men kände hur jag nästan höll på att somna så fort jag satte mig ner på kvällen.
På kvällen träffade jag Anette för att testa stans bästa cheesecake-kafé. Jag tog en key lime pie cheesecake, mumsigt! 

Nu är det dags för sängen, behöver en lång natts sömn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar