onsdag 25 januari 2012

I väntan på bussen

Har haft en trevlig kväll med Stine, vi stickade, pratade och gjorde listor över framtiden. Listan över vad vi ska göra här i Vancouver blev nog en meter lång! Tänk att vi redan varit här halva tiden, hur ska vi hinna göra allt vi vill?
På vägen hem från Stine, såg jag buss nr 41 köra förbi precis innan jag hann till busshållplatsen. Så för att fördriva tiden medan jag väntade på nästa buss tog jag kort. Suddiga och kanske inte så intressanta för er, men nu får ni se hur det ser ut runt omkring en kanadensisk busshållplats!
 I väntan på bussen
 Mina hunter-stövlar var ett bra köp, har använt dem massor!
 Kanadensisk himmel, ett kanadensiskt träd och ett typiskt kanadensiskt hus.
 Bilar körde förbi på vägen
Och så busshållplats-skylten!

Godnatt alla i Sverige! Sov gott alla andra. Sleep tight, Vancouverites!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar