fredag 13 januari 2012

If you're happy and you know it clap your hands!


I så fall klappar jag händerna som en galning nu :) Så här ser det ut i vår kalender på kylskåpet:
 Nästa vecka ska jag på hockey och se Vancouver Canucks spela!!! I am so excited! Att se Canucks har länge stått på min "att göra i Vancouver-lista", men jag visste inte om jag någonsin skulle få se dem, med tanke på att biljetterna är rätt så dyra. Men på tisdag ska jag och H åka till Roger Arena! Visste ni att jag har Vancouvers bästa värdfamilj?!

2 kommentarer:

  1. Äntligen! Det ska bli roligt att höra vad du tycker om kanadensisk hockey! Stämning, tempo och svenska stjärnor! Träffade förresten en av våra grannar igår som berättade att deras son gick i samma klass som Alexander Edler. Kan vara en story att berätta för bänkgrannarna i arenan.

    D

    SvaraRadera