måndag 16 april 2012

Aj aj

Mina knän gör verkligen ont idag, bränner och har sig. Så några längre äventyr kom inte alls på fråga idag. Istället kom Margot förbi för en lekstund. Pojkarna hoppade på några kuddar och hade hysteriskt roligt :) På förmiddagen testade vi att gå ner till lekplatsen på baksidan och leka i regnet, men att gå nerför trappan en gång var verkligen nog. Det gör jag inte om än på ett tag... Jag känner mig som en riktigt gammal gumma när jag haltar omkring i lägenheten :) Kanske behöver jag köpa nya löparskor?

2 kommentarer:

  1. Kanske ska du inte springa så långt?

    D

    SvaraRadera
  2. Ta det lugnt och vila dina knän så blir det säkert bättre! Farfar har fått ett paket i dag, från Kanada! Han kommer här.
    Tusen tack för den fina T-shirten! Den är jättefin! Jag har den på mig nu!
    kramar från fof!

    SvaraRadera