söndag 15 april 2012

April

Picknick i solen och shopping i Metrotown avslutade fredagen. Efter sovmorgon på lördag tog jag och Stine ner till Granville Island.
 I kön för att köpa fish and chips på Vancouvers populäraste  fiskställe, precis vid vattnet. Stine har redan våtdräkten på sig, redo för en dag vid vattnet. Jag kan säga att många tittade på oss på bussen när vi klev på klädda i våtdräkter ;)
 Vi tog några extra citroner till vår fisk, och jag försökt mig på att bleka Stines hår genom citron&sol-metoden. Det funkade, tror jag...
 Kajaktur längs English Bay och Stanley Park
Campfire on the beach :)
På söndagen sprang jag The Sunrun, mitt första 10 kilometers lopp, tillsammans med 49 000 andra. Så roligt! Fast nu gör mina knän ont... Min tid blev 1 timme och fyra minuter. Nästa gång blir det under en timme, för en nästa gång blir det alldeles säkert :)

Resten av söndagen var jag rätt så trött, men hade ändå en trevlig eftermiddag och kväll med bästa S :)

1 kommentar:

  1. Ja tänk vad vårt lilla barnbarn kan och hinner med! Vi är så stolta och glada över dig och allt vad du får uppleva! Kram från fof

    SvaraRadera