onsdag 25 april 2012

En del dagar är alltför korta...

Hmm, vad hände med det fina vädret? I måndags gick jag i shorts och tänkte på sommar, och idag hade jag regnbyxor på mig under turen till lekplatsen...

Anyway, trots dåligt väder har vi haft en toppendag! Playdate med Stine och hennes barn <3 De lekte så sött tillsammans alla barnen!
 Alla hjälptes åt med sugar cookie-degen :) Det måste ju vara rättvist när man är syskon. Ett ägg att knäcka till dig, och ett till mig. Om jag häller kan du få röra. Påminner mig om millimeterrättvisan som gällde då jag och min brorsa var små, skulle en dricka delas var det noga att det inte ens var en droppe mer i det ena glaset, då var det orättviiiist!
Efter att vi sprungit omkring och lekt med bollar på nedervåningen, var det dags att dekorera kakorna. Massor av kladdig glasyr, smarties och strössel i alla möjliga färger. Skoj! 

1 kommentar:

  1. Jag tror inte att det är bara barnen som gillar att kladda! fof

    SvaraRadera