fredag 20 april 2012

Härliga fredag

Idag när jag kikade ut genom fönstret kunde jag knappt tro mina ögon; blå himmel och solsken! En perfekt dag för stranden! Daniel tog en nap i barnvagen på vägen dit, så jag tog en lång omväg och promenerade förbi massa blommande träd och fina hus.
 Körsbärsträden är helt täckta av ljusrosa blommor!
 Lönnträden har precis börjat blomma de med
 Kanske en ingång till en hemlig trädgård?
 Ett av mina favorithus, The Canucks Place. Visst påminner det lite om muminhuset?
 På stranden! Vi trummade på den här staty tills hela udden ekade!
 What a view! Daniel is very impressed ;)
 Vi mötte upp Margot och hennes Daniel på lekplatsen på Kits Beach. Skoj för de små att balansera på stockar!
 M och D busar i solen. Äntligen en sommardag!
Så härligt med lek på stranden!

2 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder du tar!

    SvaraRadera
  2. Häftigt hopp. Påminner om Stina Dabrowskis signum.

    Idag skiner f.ö. solen.

    D

    SvaraRadera