tisdag 17 april 2012

Hemmamys

Det blev en hemmadag idag igen. Med Vancouverväder ute och mina fortfarande dåliga knän, så satsade vi på äventyr hemma istället. Vi besteg ett högt berg av soffkuddar, lekte med bollar i gympasalen på nedervåningen, gick en sväng till lekplatsen på baksidan och grävde i sandlådan, läste böcker och lekte med bilar. D är så nöjd han att stanna hemma, men jag blir lite rastlös, jag vill ju ut och göra saker! Imorgon, då är jag nog tillräckligt bra för äventyr ute igen!
 Vi gjorde en ny playdough idag, lila!
Och bakade gröna grod-cupcakes!

4 kommentarer:

  1. Fräsch färg på dina cup-cakes! Det känns väl nästan konstigt att äta upp dem...

    Idag är det vitt igen ute. Vintern vill inte ge sig än.

    D

    SvaraRadera
  2. ja annat är det i östersund

    SvaraRadera
  3. Hej! :) Har börjat läsa lite au pair bloggar för lite inspiration inför min kommande sommar som au pair i Norge.

    Vill du läsa min är mer än välkommen, dbergman.blogg.se :)

    SvaraRadera
  4. Oooooh snygga grodor! :) Vad är det för smak?

    SvaraRadera