onsdag 11 april 2012

Vid floden

Lillkillen ligger fortfarande och sover. Han tar visst en riktigt lång sovmorgon idag. Jag har kollat bloggar, mailen och surfat runt lite, men vad ska jag nu göra? Jag vill ju ut i vårvädret på äventyr med lillen! Förhoppningsvis vaknar han snart. Jag får passa på att blogga om gårdagen medan jag väntar.
Jag och Margot tog med våra pojkar och gick till en ny park vid floden, alldeles bredvid flygplatsen. Ni kan tro att pojkarna hade roligt åt alla flygplan som kom in för landning, de spenderade säkert halva tiden där i parken med huvudet upp i luften och pekandes på planen. Up, up sa Daniel om och om igen :) Så sött!
 Lite bus 
Pojkarna skulle bestämt klättra upp i ett träd. De försökte länge, och fick tillslut hjälp upp. Nöjda satt de sedan i trädet i många minuter och bara kikade sig omkring. 
På kvällen träffade jag S och gick på bio, närmare bestämt Titanic i 3D. Det var många år sedan jag såg den senast, men det var fortfarande väldigt bra ;)

2 kommentarer:

  1. Skype idag (onsdag)kl 21:00 sv tid?

    D

    SvaraRadera
  2. I love the picture of the 4 of us... Eventhough my Daniel looks kind of evil ^^

    SvaraRadera