måndag 12 december 2011

Beautiful BC

Idag tog vi en promenad till poolen för att simma, åka i strömmen, leka i vattnet och sitta i bubbelpoolen. Daniel hade roligt, som vanligt :) Fast jag tror att simmningen inte var en så bra idé för mig, min förkylning känns värre nu än den gjorde imorse... 
 Utsikt på vägen hem från poolen. Solnedgång över bergen. Kan man bo vackrare än man gör här?
Söta Daniel! Jag hade planerat att D skulle ta sin eftermiddags-nap i barnvagnen på vägen hem. Men som ni ser på bilden, så var han inte ett dugg trött! Oftast så fungerar min planering, men inte alltid...

2 kommentarer:

  1. Lilla glad sötnosen! Han har det bra med alla dina omsorger! Farmor

    SvaraRadera
  2. Vad vackert! Fast lite konstigt känns det att ni inte har någon snö :)

    Måste säga att jag tycker du är jätteduktig på att fota! Om systemkamerorna är billigare i Amerika än här så kanske du skulle satsat på att köpa en?? Du verkar tycka det är kul, så det känns som en bra investering! :)

    Vi ses snart...

    SvaraRadera