söndag 23 oktober 2011

En sjuk dag

Vaknade med huvudvärk igår igen. Tänkte att jag kanske behövde lite frisk luft, så jag gick ut på promenad. Ställde siktet mot Kerrisdale, ett område i närheten med affärer och kaféer.
 Hittade en ny väg till Kerrisdale. Det såg ju trevligt ut här tänkte jag och testade vägen!
 Allt eftersom smalnade vägen av och till slut var det vara en liten stig kvar...
Fram till Kerrisdale kom jag i alla fall till slut :) Fast vid det laget var jag så trött, hade antagligen feber, att backen hem nästan kändes omöjlig att gå uppför... Jag tog mig hem i alla fall :) Väl hemma tog det inte många minuter innan jag somnade på soffan :) 

1 kommentar:

  1. Det ser verkligen ut som en tropisk djungel! Vancouver verkar ha det mesta! :) Skönt att höra att du mår bättre idag Ylva!

    SvaraRadera