torsdag 6 oktober 2011

Promenad-dag

Idag var Daniel och jag ute på en härlig långpromenad. Vädret var helt okej för att vara höst i Vancouver, lite grått och mulet men inget regn!  
Jag gillar gatorna här, med träd som liksom nästan bildar ett tak över vägen. Det är så mysigt att promenera under löv-taket, med grönt ljus som strålar in genom grenarna...
 Jag köpte en present till en god vän som fyller år snart :) Eller snart är det väl inte, men ska man räkna med tre veckors frakt-tid så är det ganska snart. En påse från Anthropologie fick följa med mig hem, det är en sån där affär där man får sina saker inslagna i silkespapper :) Gillas!
På vägen hem stannade vi i lekparken en stund. Söta pojke!

4 kommentarer:

  1. Woow lyckos vännen som får en present därifrån! Den affären är bara för härlig! Var inne där för två veckor sedan och shoppade loss (på rea-stången på övervåningen dock). Helt underbar inredning, underbara prylar och parfymer. Kassen med det orangea silkespappret står kvar snyggt här framför spegeln. :) Gillas!

    SvaraRadera
  2. Fint me träden över vägen så där, daniel ser alltid nöjd ut på bilderna.. och som du ha skrive förut, hur ska du kunna lämna han sen?

    SvaraRadera
  3. När det gäller tak över vägarna börjar de få besvärande många hål här hemma. Men det är ju den tiden på året. SMHI utlovar minusgrader i morgon natt. Åreskutan har fått en vitpudrad hätta.
    Ser fram emot att höra mera om Thanksgiving.

    D

    SvaraRadera
  4. Oooooooooh, inte är det väl till mig!?!?! <3

    SvaraRadera