lördag 29 oktober 2011

På promenad med Stine

In action! Två glada flickor på promenad på Vancouvers gator. Det finns mycket nytt att se varje dag, idag var mitt första besök i East side. Lite annorlunda mot West side, där jag bor. Gatorna hade inte så många träd och husen var lite mindre, men annars såg det ganska likadant ut. Det är ju samma stad, så det kanske inte är så konstigt?
 Vilken tur att jag såg den här skylten! Jag som precis hade tänkt gå in i parken med min elefant...
 Fika på Starbucks, som vanligt, kom dock inte ihåg att ta kort på det innan allt var uppätet :)
Jag har sett många gator och vägar här i Vancouver nu, men den här gatan, där jag bor, kommer nog ändå alltid att vara den finaste. För det är ju på den här gatan min värdfamilj bor, det är här jag och Daniel går ut på på promenader, det här är hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar