onsdag 19 oktober 2011

Go with the flow

Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar till ljudet av barn som springer. Kyrkans gympasal, med aktiviteter alla kvällar i veckan, ligger precis under mitt rum, så varje ord de säger där nere, varje steg de tar, hörs genom golvet upp till mig. Faktiskt så skakar hela rummet när de springer... Lyhördheten här är nog den enda nackdelen med att bo i en kyrka. Annars är det mest roligt; att höra kören repetera, kunna gå ner och leka i kyrkan och ha en egen gympasal!

Idag har jag och Daniel inte gjort mycket alls, bara tagit det lugnt. Ibland vill man hitta på massor, men en del dagar är det skönt att bara vara. Sådana dagar behövs de också. Idag promenerade vi ner till Safeway och handlade lite till middagen, vi gick till lekplatsen en stund, och så lekte vi nere i kyrkan. Och lekt massor hemma såklart! Vi gjorde nog ganska mycket ändå, för att vara en göra ingenting-dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar