fredag 21 oktober 2011

Trött

Jag har gått och blivit förkyld; har ont i huvudet, halsen och ryggen. Tashia jobbade hemifrån en stund på morgonen, så jag fick sova en timme extra, tack snälla!  Idag har jag och Daniel inte gjort så mycket. Jag är sådär trött som man blir när man är sjuk, så jag har mest legat på golvet och tittat på när Daniel lekt. Han har burit soffkuddar fram och tillbaka i vardagsrummet och varit väldigt upptagen, ibland undrar jag vad han tänker på :) Medan Daniel tar sin nap sitter jag här i soffan med en kopp te och försöker hålla mig vaken, får se hur det kommer gå med den saken :)

På morgonen tog jag en Advil, en febernedsättande värktablett, så medan effekten av den fortfarande satt i hade jag lite mer energi, så Daniel och jag gick ut en stund i regnet! Vi tog på regnkläder och gick till dagisets lekplats, två minuter bort, ibland är det väldigt smidigt att ha ett dagis i källaren på huset där man bor :)
 Sötaste Daniel leker tittut i en lekstuga

2 kommentarer:

  1. Säkerligen från playdaten i tisdags? Förlåt isf! Krya på dig, Ylva.

    /L

    SvaraRadera
  2. krya på dig! syster mia

    SvaraRadera