lördag 1 oktober 2011

Endowment Lands

Igår tog vi en promenad i en av parkerna, the Endowment Lands. Det är så härligt att promenera i skogen, det har jag ju alltid tyckt, men det är extra härligt här. I den här stora staden är det annars aldrig tyst, det är alltid massa bilar överallt och saker som händer, därför är det så skönt att kunna gå i skogen och bara njuta av lugnet, lukten av skog och fågelsången. Jag slutar aldrig förundras över hur stora, långa och raka alla träd är här...
 Jag testade att bära ryggsäcken med Daniel. Det var mycket lättare än jag trodde och väldigt smidigt! Den kommer jag nog använda fler gånger när han och jag är ute!
Daniel kan nästan gå nu! Han växer så fort och lär sig nya saker varje dag. Jag känner mig så lyckligt lottad som får vara med om det, se honom växa upp till en liten pojke.

1 kommentar: